خوش اومدین...!


ღ๑رز صورتیღ๑

اشکهایی که هنگام شکست میریزیم، عرق هایی است که هنگام تلاش نریخته ایم!

 

 

نایت اسکین

 

نایت اسکین

 

 

 

 فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

هستم.

 

 


 

  ممنونم که سر زدید...  

 هرکس که به این وبلاگ میاد حتما باید نظر بده

راستی به اون یکی وبلاگم هم سر بزنید.

اون یکی رز سفیده!

http://rozesefid.rozblog.com/

 

 




نظرات شما عزیزان:

غزاله
ساعت23:18---6 خرداد 1392
سلام حنا جونم

یه سر به وبلاگ منم بیزن دیجهههههههههه

منتظرما!!!!!!!!!!!!!!!!1


زینب
ساعت0:11---19 ارديبهشت 1392
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________
______________$$$$$$$$$$$$_______________
سلام...
آپم...
خوشحال میشم سربزنی...[لبخند]
(لینکت کردم لینکم کن)


زینب
ساعت19:29---3 ارديبهشت 1392
سلام.سلام.

چه وب خوعشلی...

لینکت کردم لینکم کن
دختر گــــلــــــم ، عــــــزیـــــــز دلـــــــــــــم هوییییییییییییــــــــــ! لوکس بلاگ و بلاگفا باهم مشکل دارن..!به همین دلیل لینک نمیشم و نمیشی؟! حالا فهمیدی آیا؟! دوباره توضیح بدم؟!? یعنی که من یه جور دیگه لینکت میکنم!....


ترنم
ساعت15:35---9 مهر 1391




__________#__##__#

________________#########_#____#_#

________########____________##_#_#

_____##__##___ حالت چطوره؟؟؟؟ ____#_#

____##_#___#_____________________#

____#_#___#_________________##___#

____#_#__##___________#######_____#

____#__#_#_________###________##__#

_____##_______###_#_____##_____#________#######

_______###_______#_____###______##____##__###__#

_________#______#________#___#__#____##_##خوبی##_#
_________#______#_______#####___#___##_##____#__#

__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#

___________##____##__________#######___#___##__#

_____________##____##_____###_____#_____###____#

__________#############_####______#_________#

_______##_______#______#____#_____#___________#

_____##_________#______#____#_____##_________#

___##___________#_______#___###__###________#

__#____________###_______###___##___#______#

_##__________##___#____##____________#___##

_#__________#______####______________#_##

##_________#____ ____وب نازی داری _ ______#

#__________#___امیدوارم موفق باشی گلم ___ #

_#_________#____پیشممممممم بیاااااااااااا_____#

_##________#_____________________ ###

___##____##________-----------____#__ ##

_____#########_____^_^________####___#

___##_________###________#####_________#

__#_____#________##_#####__________#########

_#___###__##_______#_____________##__________##

_#__#_______##______#__________##______________##

_#__#_________##____#___##____#____########__##

__#_#__زود بیا_#____#_#_#___##___##________##__ _#

__##_#__________#___###___####___#_ باباااااای ___#_#

___##__#________#___#________#__#_____________###

____##__##____##__#___________#__##_________##

______##__####__##______________#__##_____##

________########___________________#######البته اگه دوست داشته باشی باهم تبادل لینک کنیم
پاسخ:oh!حتمممااااااا!:*


مهتاب
ساعت10:02---28 شهريور 1391
سلام حنانه جون خوفی وقت کردی پیش من هم بیا آخه مطالب زیادی فرستادم.
بوس س س س س .
بای.


مهتاب
ساعت14:17---16 مرداد 1391
سللللللللللللللووووووووووووووو ووممممممممممممم حنانه جان خوفی بیا پیش من دلم برات تنگ شده!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:basheh azizam


مهتاب
ساعت10:55---14 مرداد 1391
سلام حنانه جون خوفی؟

دیگه طرف ما نمیای چی شده؟

هر چند که خودمم زیاد تو وب تو نمیام.

ببخشید ولی این چند روز منم سرم شلوغ بود. خب اگه وقت کردی یه سر به وب من هم بزن.بای
پاسخ:bebakhshid


الینا
ساعت17:01---7 مرداد 1391
سیلایم خوفی؟

توی لوکس بلاگ وبلاگ درست کنم یا بلاگفا؟
پاسخ:هر دو!ولی بلاگفا بهتره. چون قوانینش کمه:))


کیمیا
ساعت16:48---7 مرداد 1391
آخه بگم می خندی!!
پاسخ:تو رو خدا بگو دیگه.قول می دم نخندم.


مهتاب
ساعت10:54---7 مرداد 1391
آهان فهمیدم.

خواهش می کنم.
پاسخ:خوشحالم که فهمیدی عزیزم!


مهتاب
ساعت22:58---2 مرداد 1391
سلام حنانه جون .

چیشده دیگه طرف ما نمیای !!!!!!!!!!!!!!

با من قهری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:مهتاب جون سرم این یه مدت شلوغ بود.ببخشید.


سپیده
ساعت11:12---2 مرداد 1391
سلام حانی مانی وب جدید مبارک
پاسخ:thanxxxxxxxx


کیمیا
ساعت16:01---31 تير 1391
گاه گاهی به یادت غرلی می خوانم/تا نگویی که دلم غافل از آن عهد و وفاست/خوب رویان همه گر بادل من خوب شوند/خوبه من!باهمه خوبان حساب تو جداست...

کیمیا
ساعت12:17---29 تير 1391
هنوز بهت ایمیل نداده؟
پاسخ:چرا بابا!روزی شونصدتا..!


مهتاب
ساعت12:53---28 تير 1391
ممنون که سر زدی

سوگند
ساعت5:40---28 تير 1391
سلام حنانه خانوم گـــــــــل!

کامنتایی که نصفه نمایش داده میشه الان واسه تو هم نصفه میاد؟!
پاسخ:نه!


مهتاب
ساعت16:30---27 تير 1391
سلام من مکتاف هستم وبلاگ برای من برای تو توانستی سر بزن.
پاسخ:مکتاف یعنی پی؟ بله حتما...!


کیمیا
ساعت16:13---26 تير 1391
حنانه!!!!!!!!!!!!!!



آخه بازم که به اون یکی آدرس اشتباهیه فرستاده بودی!!



امروز دوتا ایمیل از خانم دریافت کردم که تو بازم اشتب فرستاده بودی!!!!!!!
پاسخ:اوا!نه بابا!شاید هم من اشتباه کردم..!


کیمیا
ساعت14:11---26 تير 1391
امروز فرصتی است برای جبران دیروز و ساختن فردا...

کیمیا
ساعت19:05---25 تير 1391
سلام حنانه قشنگم.





تازگیا که خانم خیری ایمیل می ده می بینم از تو شروع شده ایمیله بعد به اونایی رو که هم فرستاده بودی می بینم هر وقت دیدم یه آدرس بود که این جوری بود:medadrangi@gmail.com





خیلی شبیه به برای منه...!





شاید برای من می فرستی ولی اشتباه!!





برای من یه78بعد مدادرنگی داره!(medadrangi78@gmail.com)



خب شاید هم اصلا آدرس من نیس!



به هر حال حتما جوابمو بده!
پاسخ:یعنی تا الان هر ایمیلی برات فرستادم بهت نرسیده..! خاک تو سرم کنن! آدرس اشتباهی داشتم!ولی اینو بدون هر ایمیلی به خانم خیری می فرستم به تو و هیرو هم می فرستم.


سوگند
ساعت16:38---24 تير 1391
سلام حنانه جون!!

مرسی اومدی!خوشحالمون کردی!پاسخ:mer29+1


عابد
ساعت14:55---24 تير 1391
سلام حالتون خوبه این پیام امروز تو وبلاگم اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش
پاسخ:نمی دونم والا ! باشه.


filtering
ساعت14:28---24 تير 1391
شونصد سال طول می کشه مطلب پست کنی؟
پاسخ:شنگول شدم خودم به خودم نظر دادم!


پسرك تك و تنها
ساعت21:02---18 تير 1391
سلام حنانه جان وبت قشنگ بود به خصوص مطلبت ولي چرا انقدر كم؟
پاسخ:خب تازه شروع کردم دوست عزیز


کیمیا
ساعت20:21---18 تير 1391
انقده از این قالبه خوشم میاد!



آخه چرا پست قبلیتو پاکیدی؟!

برات ی نظر مقدمه گذاشته بودم!



ای بابا...
پاسخ:چون ضایع بود دیگه..!


گلنوش
ساعت15:01---18 تير 1391
salammmmmmmmm
وبلاگ زیبایی داری خوشحال میشم به من هم سربزنید


pink boy
ساعت3:07---18 تير 1391
salam
khobi jigmalo?
webet kheyli nanase
biya web man nazareto bego
akhe donyaye soratim degargon shode
khodet biya hamechiyo negah kon dg
rasti age ba atbadol link movafegh bodi khabaram kon
behtar nabod bejaye loxblog to blogfa web mizadi?
ham bazdidet bishtar bod va ahm benazaram behtare
khow dg kheyli harfidam
bebakhshid ke saretam dard ovordam
fadamadat
boos boos
bye bye


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 18 تير 1398برچسب:,ساعت 2:12 توسط Hani| |


Design By : Night Skin